STRATEGIA ROZWOJU MARKI JURA-KRAKOWSKO CZĘSTOCHOWSKA

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
15 stycznia 2020

Powstała Strategia Rozwoju Marki Jura Krakowsko - Częstochowska oraz zostało zaprojektowane nowe logo Jury.

Powstała Strategia Rozwoju Marki Jura Krakowsko - Częstochowska oraz zostało zaprojektowane nowe logo Jury.
Strategia Rozwoju Terytorialnej Marki Turystycznej Jura Krakowsko-Częstochowska wraz z Systemem Identyfikacji Wizualnej Marki została zrealizowana na zlecenie Związku Gmin Jurajskich jako kluczowy dokument planistyczny programujący dalszy rozwój turystyki na Jurze, a w szczególności dalsze prace nad budową marki obszaru. W planowaniu przyjęto 5-letni horyzont czasowy, a więc Strategia dotyczy okresu 2020-2025. Dokument jest dostępny w biurze Związku Gmin Jurajskich.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie